Tema: Re: Bandit 600S
Autorius: Korke
Data: 2011-08-29 17:21:56
nudien pasaulyje daug kas ka megsta (paskutinis idomiausias man
uzkliuves buvo "Riestaingalviai Japonijoje"
http://www.delfi.lt/news/daily/Health/riestainiagalviu-judejimas-japonijoje-ties-idiotizmo-riba.d?id=48596135
kitas klausimas kame cia patogumas, lengviau gulet ant bako kai rankos
placiau ? ar taip vaziuojant daugiau oro patenka uz kurtako ir geresnis
remas atrodo ? Sito nepagaunu, street'e sedi vertikaliai, tai viskas
aisku, bet cia. Nezinau, gal senstu tiesiog.