Tema: Re: Bandit 600S
Autorius: Rrr
Data: 2011-08-29 13:37:44
Tai taip, pirkdamas zinojau, as ir norejau streeto, nuogo. Man labiau
prie sirdies streetfighteriai, bet 600cc su 78 AG yra mazoka uzmiestyje,
jei butu 1200 modelis, tai gal ir butu ok, bet jie retesni. Nepamirstam,
kad banditas ir sveria zymiai daugiau, nei tie sportiniai, tai tie 78 AG
nera tiek jau ir daug. Ateiti reiks koki GSXR ar Ninja litrine paimt ir
nusiimt plastmases, uzdet lempa streetfightine, bus super. :-)