Tema: Re: Comm: Bandit 600S
Autorius: dpi
Data: 2011-08-31 14:32:36
Skonio reikalas. Man gana grazus tarp streetu, tik nereikia lyginti 15m senumo su apynaujais. Bet pvz 2005m ziurint streetus ir vel banditas labai grazus :D Is tikro dar daugiau priklauso nuo apdailos. Siaip Hornetai buvo pradeje vilioti, bet kiek gyvu - apjotu paziurejau, tai visai negrazus, mazi (nors ir as ne didelis, bet gal kad po bandito). O bandito minusiukas - svoris..
Del lempos, graziau man naked, bet stiklas turi pliusu del vejo ir vabalu. Galvojau gal bandyti pasikeisti lempa, bet taip ir liko :)