Tema: Re: Q: A kategorija
Autorius: Edmundas
Data: 2010-07-20 18:14:12
Klausimas: Pagal koki kriteriju tu skirstai kategorijas i aukstesne ji
ar zemense? Pagal kategorijos raide abeceles tvarka?

Mano supratimu turint B kategorija, tai zemesne yra B1, C - C1 ir t.t..
Kitos kategorijos leidzia vairuoti kitos rusies transporto priemones ir
tai jau nera adekvatus lyginimas.