Tema: Re: Q: A kategorija
Autorius: zhaltas
Data: 2010-06-30 20:05:03
yvlai nepradek savo demagogiju.
nes nekalba kad jiem turi sudet tas kotegorijas siandien ir for free
bet jei turi B<C<D<E tai kokio bybio man ten i tas mokykleles su vaikais ir blondinem vaiksciot?
Sportininkas jei prastai jauciasi gatvej, tai toks is jo ir sportininkas, pazystu asmeniskai jau nemazai metu gal 70% vaziuojanciu ziede ir nei vienas dar nesake kad nemoka apsukt gyvateles ar jam stresas is tasko A nuvaziuot i taska B. Poijntai ir paniatkes- kitas klausimas...
 Kai bent puse stazo su mocu turesi kiek as, galesi postringaut, dabar cic ir i buda! ;)