Tema: Re: Q: A kategorija
Autorius: Yvl
Data: 2010-07-01 08:30:54
> yvlai nepradek savo demagogiju.
> nes nekalba kad jiem turi sudet tas kotegorijas siandien ir for free

OK

> bet jei turi B<C<D<E tai kokio bybio man ten i tas mokykleles su vaikais ir blondinem vaiksciot?

tai ir nevaiksciok. teorija eksternu gali laikyt.

> Sportininkas jei prastai jauciasi gatvej, tai toks is jo ir sportininkas, pazystu asmeniskai jau nemazai metu gal 70% vaziuojanciu ziede ir nei vienas dar nesake kad nemoka apsukt gyvateles ar jam stresas is tasko A nuvaziuot i taska B. Poijntai ir paniatkes- kitas klausimas...

taigi va kad as irgi pazystu. ir kazkaip nei vienas is trasos isvaziaves i gatve nesijaucia zajabys komfortiskai. kaip beje ir tu pats.
pontai ir paniatkes tik kaune

> Kai bent puse stazo su mocu turesi kiek as, galesi postringaut, dabar cic ir i buda! ;)

kazkaip pradeda uzpist TAVO STAZHO kaishiojimas... kitavertus - kiliometru kiekiu nemanau kad ziauriai atsilieku (finger)