Tema: Re: Q: A kategorija
Autorius: zhaltas
Data: 2010-07-20 14:01:08
islyga as suprasciau tame, kad turintis aukstesne kategorija pilnai turetu sugebet pasiruost savarankiskai (jei yra noro), tiek praktikai tiek teorijai. (jei nera noro nieks netrugdo kad ir 20x  kursus ishsipirkt)
 bet kadangi  visi nori kuo daugiau $ nulupt, tai tenka aijt i mokykleles ir tartis uz 100lt ;)
o kad leidzia ten uzh 40lt ar kiek ten kiek nori kartu klaviaturos migtukus paspaudyt tai bbs cia o ne islyga..

p.s man tai visiskai neaktualu, isilaikiua ka reikejo seniai ir pigesne tvarka :D bet idiotizmas sitoj vietoj 100procentinis.