Tema: Re: Q: A kategorija
Autorius: zhaltas
Data: 2010-07-01 12:12:42
teorija taip. Dar butu cirkas kad teorijos reiktu eit pamokeles :DDDD
Bet ko ten eit i ta mokyklele praktikos PRIVERSTINAI?
Visi tie MUSU SPORTININKAI yra ishauge is tu paciu gatviniu, 5metus suko ratus KASDIEN po kauno/vilniaus apylinkes kol nusibodo ir perejo i profesionalesni sporta, prasuko po kelis ratukus, tada l.greitai acirado posakiai "nu nx, jau i gatves tai tikrai nevaziuosiu, bijau iki kacergos vaziuot reik priekabos etc." Visi be isimciu!
Maziau klausyk kas ka kalba, atsuk atminty atgal 2005-uosius ir nereiks gincytis ;) arba ivardink bent viena kuris realiai gatvem nevazinejo .. :))))