Tema: Re: Grauztuku fanams neskaityti
Autorius: Aladdin
Data: 2012-09-07 09:02:55
On 2012.09.06 22:31, padugne wrote:

> Kaip tai nedulkina? Zinoma kad dulkina, gi teisiasi. Tik dar neadejo iki
> finalines stadijos.
>
> O seip tai ne viskas is karto. Pirma emesi dideliu, o po to patraiskys ir
> smulkme.

Na pagyvensim - pamatysim. Bet siaip niekas nedraude ir kitiems ta reikala uzsipatentuoti:)

> Del laidu tai apple matomai nepagalvojo uzpatentuot. Nors realiai tai
> konektorius standartinis tai nelabai gavosi turbut.

O tai buvo daug problemu kazkoki savo konektoriu sumastyti ar bent kiek isore pakeisti? Va tau
daugiau paveiksliuku:

http://www.phonesreview.co.uk/2011/09/29/samsung-copying-apple-is-turning-into-a-joke/

Dabar kaip zinia Apple keicia konektoriu i naujesni. Man tik idomu, kaip greitai pas Samsung toks
atsiras:)

> Tai ko tada skundiesi, kad ner patinkancio telefono? :)

Nu taip, nera. Tie top Android rageliai, kurie man patinka pagal dizaina visi kaip taisykle lopetos,
o lopetu as nevirskinu:( Dabar va skaiciau HTC lyg ir nauja flagmana planuoja isleisti, kuris bus
5". Taip ir norisi pasakyti, HTC, eik tu nx:)

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!