Tema: Re: Grauztuku fanams neskaityti
Autorius: Aladdin
Data: 2012-09-05 09:09:08
On 2012.09.04 22:52, vist wrote:

> Zinai tavo sapaliones apie obuolius jau seniai atsibodo... Tu del obuolio ir i savo kepure prisiktum.

Dar syki pasikartosiu ka sakiau ir anksciau, absoliuciai nezinai ka as galvoju, tai nedaryk globaliu
isvadu, o jei kazkas vaidenasi ir atrodo - dazniau zegnokis. Jei cia savo nuomone issakai - buk toks
geras, pridek IMHO.

> Itunes yra gemarojus totalus. Nupirkau sunui ipod... Prakeikiau ta diena... Didesnio gemarojaus
> sumastyti neimanoma turbut.

Gal nedarom velgi globaliu isvadu. Kazka i sudo dienas dedi - plz. isdestyk konkrecius argumentus
DEL KO BUTENT prakeikei ta diena, o ne snekek bile sneketi. Beje as ir nesakiau kad iTunes tobulybe
ir idealas. Gal gali pavardinti neblogu analogu, kas patogiai leistu tvarkyti muzikos biblioteka ir
paskui synkinti su android irenginuku? Batonas pvz. ir labai putojosi, kad ipad'as pastoviai
nespausdina, o paskui paaiskeja kad perinstaliuotas kompas, kazkas nedadaryta. Tave kazkas su
sautuvu vare pirkti iPod? Speju yra ir analogu. Ar perki bile pirkti, visai is pradziu nepasidomejes
kas yra kas?

> Obuolio geras daigtas tai grafines stotys darbui beveik viskas kitas yra
> neadekvaciai brangus zaisliukai.

Pamirsai dar prideti, kad tie neadekvaciai brangus zaisliukai laikui begant labai neblogai savo
verte islaiko ir juos parduoti zymiai lengviau galima negu adekvaciai pigius zaisliukus? Mano
patarimas - nesikankink su tuo iPod ir iTunes ir sunaus nekankink, kuo greiciau ji parduok ir
nusipirk kas pilnai tenkins tavo poreikius.

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!