Tema: Re: Grauztuku fanams neskaityti
Autorius: padugne
Data: 2012-09-05 10:45:33
On Wed, 05 Sep 2012 08:53:02 +0300, Aladdin wrote:

> Jis staciakampis, bet su suapvalintais kampais, kas man labai tinka ir
> patinka. HTC Desire S ir HTC Desire X yra lygiai tas pats - tinka ir
> patinka, todel viena is ju ir turiu. O Xperia P jau nelabai dizainas
> patinka t.y. nepatinka astrus kampai ir be to Sense nera, kas man
> gausiai patinka:)

Matai, apple zumzunga uz tuos kampus tik ka isdulkino miliardui baGsu.
Sony nutare nepazeidinet istatymu.

Zodziu jei iskelt reikalavima kad butu "apvaliais kampais" tai belieka
tik arba nelegalus devaisai arba apple.

Dar galejai panoret androidinio telefono kad palaikytu itjunzus, irgi
nebutu ka pirkt :)

> Parasiau auksciau kodel jo nepirksiu:)

Tai zinoma. Px ka buciau pasiules, atrastum kodel blogai ir kodel
vienintelis yra iphone ;)

--
kthxbai.