Tema: Re: Grauztuku fanams neskaityti
Autorius: Aladdin
Data: 2012-09-05 08:53:03
On 2012.09.04 21:13, padugne wrote:

> Tipo iphonas netaisyklingas staciakampis?

Jis staciakampis, bet su suapvalintais kampais, kas man labai tinka ir patinka. HTC Desire S ir HTC
Desire X yra lygiai tas pats - tinka ir patinka, todel viena is ju ir turiu. O Xperia P jau nelabai
dizainas patinka t.y. nepatinka astrus kampai ir be to Sense nera, kas man gausiai patinka:)

Parasiau auksciau kodel jo nepirksiu:)

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!