Tema: Re: Grauztuku fanams neskaityti
Autorius: Caponi
Data: 2012-09-01 19:02:26
Man asmeniskai atminties kortele privalo but bet kuriam mobiliam irenginy, kuriame saugoma
informacija ir kuria tenka dalintis su kitais irenginiais, t.y. telefonuose, plansetese,
fotoaparatuose. Kategoriskai ir be jokiu islygu. Jau vien todel man renkantis telefona Apple su savo
paciais teisingiausiais ir geriausiais pasaulyje aparatais tiesiog neegzistuoja, vien todel teko
palikt HTC stovykla, nors pries tai turetais tiek HD, tiek HD2 buvau labai patenkintas (tiesa, gal
butu atsirade ir kitu priezasciu, ale pamacius, kad ju topiniai modeliai tokio elementaraus daikto
neturi, i kitas charakteristikas net neziurejau), tai viena is 2 priezasciu, kodel mano potencialiu
pirkiniu sarase nebuvo, nera ir nebus WP7/WP8 aparatu nepriklausomai nuo to, koks ten hardware ir
kiti privalumai (antra priezastis siuo atveju - neitiketinai slykstus interfeisas :-)).

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi