Tema: Re: Navigacija ipadui - ?
Autorius: spakainas
Data: 2012-07-17 08:34:57
> 1. Lyginant su kuo tų garsų daugiau? Kokie garsai yra IGO, kurių nėra
> kitur? Sygic'e absoliučiai jokių garsų nepasigedau.

Lyginant su tomtom'u. O sygicas turi LT balsą?

> 2. -

Tai kad kaip tik +, nes tomtom mapai laikomi vieni geriausių, kaip supratau.

> 3. Sygic'e greičio ribojimas ar foto aparatas užsidega grynai žemėlapyje
> ir rodo kiek metrų liko iki tos vietos. Nuo to ženkliuko žemėlapyje iki
> to taško rodyklė nuvesta. Tad aiškiai matai savo vietą kelyje ir kiek
> vizualiai iki to objekto (fotiko pvz) liko važiuoti. Vienu žodžiu -
> Sygic'e gerai. Kaip TT - nžn.

Nu tai IGO irgi panašiai.

> 4. Tai jei apvažiuoji ratu žiedą ir žemėlapis nesisuka, tai gaunasi, kad
> žemėlapyje Tu važiuoji žemyn/atgal? T.y. vaizdas ekrane 180 laipsnių
> prieštarauja tam, ką Tu matai pro mašinos langą??? :) Čia gerai?

Nesupratai, neatidžiai perskaitei ką rašiau - jis nesisuka tik tol, kol
važiuoji žiedu, kad nesibalamūtint, kai išvažiuodinėji iš žiedo, tada
jis pasisuka taip kaip reik naujam išvažiavimui. Senam igo to nebuvo,
youtube pažiūrėjau ir supratau, kad tai labai gera funkcija.

> 5. Sygic'e viską gali iš karto stumdyti slankioti ir nagrinėti savo
> maršrutą. Tada paspaudi back ir grįžta vėl į navigavimo režimą. O jei
> nepaspaudi back - grįžta į navigavimą po kažkiek sekundžių pats.

Tomtomas tuo ir užknisa, kad šito nėr, gali tik zoomint, bet IGO yra
(senam tikrai buvo, nežinau kaip naujam).

> 6. Sygic'e tas irgi yra. Bet nesumažina tiek, kiek pvz Garmin'as. Ten,
> jei teisingai atsimenu, tik pajudi iš VLN ir parodo iš karto visą
> žemėlapį iki pat Panevėžio :D Vnž, Sygic - OK.
> 7. Na tuos visus Skin'us priskiriu prie Sadomazo kategorijos. Nx to
> reik? :) (taip pat, kaip ir daugiau balsų).

Jop, 7 nereikšmingas ir man.

> Tai va čia tipinis IGO naudotojo bruožas :D Kol nepabando kažko
> civilizuoto, tol IGO - panacėja :)
>
> Vnž - ipadui Tau geriausia yra Sygic.

Nesutinku su tavim, man sygicas turi 3 esminius minusus - 1. nėr lt
balso (?), 2. lagina menu, scrolinimas su trūkčiojimais žiauriai nervina
ir 3. lievi žemėlapiai. Youtube netgi buvo nemažai palyginimų tt vs
sygic, aiškiai matomuose keliuose sugalvoja sygicas vest į pievas (tikiu
kad gali būt sutapimai). Vat tau konkretus pavyzdys, vakar kaip tik
testinau - pabandyk iš Vilniaus nuvažiuot į Varšuvą. Man tiek sygicas
tiek navigonas meta kelią per Kauną, kas yra +60 km ir apie pusvalandžiu
ilgiau nei per Alytų/Lazdijus (šį maršrutą siūlo tomtom). Kad ir kiek
lindau į sygico nustatymus, nu niekaip nepavyko išmelžt maršruto per
Alytų, jis vistiek bando jį aplenkt nors tu ką nori daryk.

Dar vienas dalykas, ko pasigedau sygice, kad neina normaliai ieškot
kelio alternatyvų (navigonas ir IGO iškart rodo kelis varijantus kitom
spalvom, tomtome irgi paprasta perskaičiuot alternatyvą, o vat sygice to
neradau - arba paslėptas kažkur giliai arba tiesiog nėra).
Žodžiu, sygicas nuvylė visiškai, neįsivaizduoju kas ten jame gero gali
būt, kad nusvert trūkumus.

Kalba visgi ne visai apie tai, tu rašei, kad IGO yra mazochizmas, bet
kaip paaiškėjo, tai sygicas neturi nei vieno pliuso prieš IGO, arba bent
jau tu jo neįvardijai, taigi, klausiu dar kartą (rimtai): kas tame IGO
tokio blogo, kodėl turėčiau jo nesirinkt?