Tema: Re: Navigacija ipadui - ?
Autorius: Korke
Data: 2012-07-16 15:52:49
Paantrinu del Sygic'o. Privalumai tie patys.

Kai turejau obuoli ir kadangi mano TT buvo pirmoji navigacija ever, tai
per pastaruosius 10 metu kitu nepripazindavau, kol neuzpypino su
zemelapiais zaist kai kazkada issiskyre mano it TT samparata apie
Central ir Western europe ar pan. (aisku ner ko noret xaliavai
naudojantis),bet tai griztant prie reikalo TT visada issiguglindavau
obuoliui su paieska stilium "TT for iphone *.ipa" ar pan.
Tik devaise berods reik AppSych programulkes, kad lauztus ipus valgytu
(jei mano zinios dar neexpire'inosi)

Panasiai su IGo, ten dar zaidimas su ekrano dydziais prasideda, viskas
tvarkingai daugmaz sudeti gps.lt/forumas, bet kai pas man budavo
devaisai su nesuportinamais dydziais ekrano tai igas ilgai neuzsibudavo
pas mane.

P.S. nezinau kaip ten su balsine ir dar lietuviska, nes niekada balsu
nenaudoju navigacijoje, uztenka vizualinio vaizdo man. Arba turimo
defaultinio anglisko.