Tema: Re: Navigacija ipadui - ?
Autorius: bat0nas
Data: 2012-07-16 17:02:06
(Aš Android vartotojas, tad iPAD'e gali būti ir kitaip, nei čia rašau)

1. Lyginant su kuo tų garsų daugiau? Kokie garsai yra IGO, kurių nėra kitur?
Sygic'e absoliučiai jokių garsų nepasigedau.
2. -
3. Sygic'e greičio ribojimas ar foto aparatas užsidega grynai žemėlapyje ir
rodo kiek metrų liko iki tos vietos. Nuo to ženkliuko žemėlapyje iki to
taško rodyklė nuvesta. Tad aiškiai matai savo vietą kelyje ir kiek vizualiai
iki to objekto (fotiko pvz) liko važiuoti. Vienu žodžiu - Sygic'e gerai.
Kaip TT - nžn.
4. Tai jei apvažiuoji ratu žiedą ir žemėlapis nesisuka, tai gaunasi, kad
žemėlapyje Tu važiuoji žemyn/atgal? T.y. vaizdas ekrane 180 laipsnių
prieštarauja tam, ką Tu matai pro mašinos langą??? :) Čia gerai?
5. Sygic'e viską gali iš karto stumdyti slankioti ir nagrinėti savo
maršrutą. Tada paspaudi back ir grįžta vėl į navigavimo režimą. O jei
nepaspaudi back - grįžta į navigavimą po kažkiek sekundžių pats.
6. Sygic'e tas irgi yra. Bet nesumažina tiek, kiek pvz Garmin'as. Ten, jei
teisingai atsimenu, tik pajudi iš VLN ir parodo iš karto visą žemėlapį iki
pat Panevėžio :D Vnž, Sygic - OK.
7. Na tuos visus Skin'us priskiriu prie Sadomazo kategorijos. Nx to reik? :)
(taip pat, kaip ir daugiau balsų).

Tai va čia tipinis IGO naudotojo bruožas :D Kol nepabando kažko civilizuoto,
tol IGO - panacėja :)

Vnž - ipadui Tau geriausia yra Sygic.

Nežinau, kaip iOS atveju, bet Android'e visa Europa - 175Lt. Ir man tai
atrodo visai OK.

"spakainas"  wrote in message news:ju14vb$hk7$1@trimpas.omnitel.net...

Ghmz... o kas ten tokio blogo jame?
Aš kol kas susidariau maždaug tokią nuomonę apie IGO (konspektas inete
rastų minčių):

1. yr daugiau garsų, tiksliau apibūdina veiksmus
2. naudoja tuos pačius mapus kaip ir tomtom
3. greičio ribojimus rodo normaliai, atskira ženklo ikonkė, o ne toj
pačioj eilutėj vos įžiūrimus, kaip tt
4. važiuojant žiedu nekraipo vaizdo belenkaip, o tik išvažiavus iš jo
vaizdą pasuka (seniau neatkreipiau dėmesio, bet dabar supratau, kad
axujienas fyčeras)
5. gali iškarto mapą zoomintis, sukiotis ir pan'int kur patinka (tt tik
zoomini, jei nori panešt į šoną - reik lyst per meniu, ieškot)
6. važiuojant ilgesnėse atkarpose sumažina mastelį, automatiškai matai
aplink ežerus, kitas gyvenvietes ir pan, privažiavus posūkį vėl padidina
mastelį, kad matytum juostas ir pan.
7. yr ten skinų visokių (bet čia kaip supratau juos gali parsisiūst tik
nulaužtai versijai, tai kaip ir atkrenta).

Kadangi pats kelis metus naudojaus IGO ant senuko winmobile devaiso, tai
galiu pasakyt, kad +- labai zjb ten viskas. Pabandžius tomtom įvyko
atmetimo reakcija, kažkaip nelogiškai ten viskas (matyt įpratimo reikalas).