Tema: Re: Navigacija ipadui - ?
Autorius: Pranelis
Data: 2012-07-16 15:32:11
Ifone sygika turiu. Kol kas dziugina, bet kartais ir "linksmu" bajeriu
paraso, pvz is ukmerges prie jonavos link kauno posuki rodo, kad bus i
desine, nors zemelapy rodo kairen, link druskininku isukant i alytaus
kelia is vis posukio nerodo, nors ten didele sankryza. uzsieny pats
nevazinejau, tik kaip keleivis buvau, tai marsruta rode.

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/