Tema: Re: Navigacija ipadui - ?
Autorius: spakainas
Data: 2012-07-16 16:29:15
Ghmz... o kas ten tokio blogo jame?
Aš kol kas susidariau maždaug tokią nuomonę apie IGO (konspektas inete
rastų minčių):

1. yr daugiau garsų, tiksliau apibūdina veiksmus
2. naudoja tuos pačius mapus kaip ir tomtom
3. greičio ribojimus rodo normaliai, atskira ženklo ikonkė, o ne toj
pačioj eilutėj vos įžiūrimus, kaip tt
4. važiuojant žiedu nekraipo vaizdo belenkaip, o tik išvažiavus iš jo
vaizdą pasuka (seniau neatkreipiau dėmesio, bet dabar supratau, kad
axujienas fyčeras)
5. gali iškarto mapą zoomintis, sukiotis ir pan'int kur patinka (tt tik
zoomini, jei nori panešt į šoną - reik lyst per meniu, ieškot)
6. važiuojant ilgesnėse atkarpose sumažina mastelį, automatiškai matai
aplink ežerus, kitas gyvenvietes ir pan, privažiavus posūkį vėl padidina
mastelį, kad matytum juostas ir pan.
7. yr ten skinų visokių (bet čia kaip supratau juos gali parsisiūst tik
nulaužtai versijai, tai kaip ir atkrenta).

Kadangi pats kelis metus naudojaus IGO ant senuko winmobile devaiso, tai
galiu pasakyt, kad +- labai zjb ten viskas. Pabandžius tomtom įvyko
atmetimo reakcija, kažkaip nelogiškai ten viskas (matyt įpratimo reikalas).