Tema: Re: Telefono rootinimas ir garantija
Autorius: ManXP
Data: 2012-07-03 22:15:39
Ar tikrai nesiskaitys? Man kazkodel pakeite, o ir siaip paskaicius koki
androidmanija.lt tai panasu, kad nei vienam dar nebuvo bedu su garantiniu po
to, kai telefonas numirdavo baigus zaist su custom rom'ais

"Toxis"  wrote in message news:jsvb0r$jam$1@trimpas.omnitel.net...

IMHO (tik IMHO) labai priklauso..
Nurootininus visada galima 'unrootint' (bent nexus'a, nezhinau kaip kiti:) -
buvau prisizahaides tiap, kad telefonas absoliuchiai tushchiaus buvo, be oso
be nieko:) - taigi net jei kazhkas nutinka (kai ekranas dar isijungia:) -
bet kada gali suleist atgal stokini roma ish backupo ir niekas nematys kad
buvo nurutintas.. jei 'gedimo' problema tiesiogiai itakota rutinimo -
nubrikinimas, ar koks nors bugas kai kas nors feilina del kreivo 3rd party
romo'o - be abejo jokia garantija nesiskaitys

"Renaldas Kanarskas"  wrote in message

    Pirmiausia, kas galetu man paaiskinti, kas yra tas rootinimas apskritai.
Dar, girdejau, kad sitas reikalas anuliuoja garantija, ar teisybe?