Tema: Re: Telefono rootinimas ir garantija
Autorius: Caponi
Data: 2012-06-30 11:11:53
Nu kombinaciju dafiga, praktiskai kiekvienas Androidinis devaisas turi savo rootinimo ir ROM'u
isriegimo metodikas. Tarkim Prestigio PMP5080 plansetei root'o kitaip negausi, kaip tik perflashines
custom ROM'a, kazkuriam devaisui (nepamenu dabar jau tiksliai kuriam), pries kazka flashinant buvo
reikalingas bent jau laikinas root'as, tai va tokios tos ir sasajos. T.y. custom ROM'as pats is
saves gali but ir nerootintas, bet kartais root'o reikia, kad atsirastu galimybe flashint, o kartais
flashinimas butinas idant gaut root teises.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi