Tema: Re: Telefono rootinimas ir garantija
Autorius: RolF2
Data: 2012-06-29 00:18:46
siaip jei kiekvienas nulauzes telefona su admino teisem prades trint
sisteminius failus ir nesiot i garantini tipo nezinau kas cia pasidare -
kaip tu reaguotum garantiniam, jei aiskiai matytus kad vartotojas puse
linukso pratrynes ? :)
bijau kad gamintojas neatsako uz telefono programines irangos modifikavima
ir abejoju kad tai palenda po garantiniu aptarnavimu :)