Tema: Re: Telefono rootinimas ir garantija
Autorius: mindis
Data: 2012-07-02 10:48:03
viskas cia aisku - hw uzsilenke negriztamai, tai ir garantinis veikia,
nes gi nieks nesiaiskina kas flashe supusta kai bobilka visai mirus, bet
jei koks kreivas boot romas butu ispustas, sneketu bile ka i ekrana,
tipo vaivai negaliu kernelio rast, mano versija tokia ir anokia, kaip
tada? itariu pasiustu garantinis tave ant 5 raidziu.