Tema: Re: Telefono rootinimas ir garantija
Autorius: Toxis
Data: 2012-07-03 20:43:55
IMHO (tik IMHO) labai priklauso..
Nurootininus visada galima 'unrootint' (bent nexus'a, nezhinau kaip kiti:) -
buvau prisizahaides tiap, kad telefonas absoliuchiai tushchiaus buvo, be oso
be nieko:) - taigi net jei kazhkas nutinka (kai ekranas dar isijungia:) -
bet kada gali suleist atgal stokini roma ish backupo ir niekas nematys kad
buvo nurutintas.. jei 'gedimo' problema tiesiogiai itakota rutinimo -
nubrikinimas, ar koks nors bugas kai kas nors feilina del kreivo 3rd party
romo'o - be abejo jokia garantija nesiskaitys

"Renaldas Kanarskas"  wrote in message

    Pirmiausia, kas galetu man paaiskinti, kas yra tas rootinimas apskritai.
Dar, girdejau, kad sitas reikalas anuliuoja garantija, ar teisybe?