Tema: Re: P20 pro atsiliepimai?
Autorius: [mikro]
Data: 2018-11-09 14:48:17
turejau n5x su subinej fp, oneplus 3 su priekyje, g5 gale, op6 gale. ir dar
siaip kruva trumpai visokiu, kur jau ivairiai,, visokie p10 kur priekyje iki
s9 ir t.t..
betkokiu atveju, priekinio fp privalumas tik kai jis masinoje laikiklyje ir
reikia atrakint, visur kitur bybys tas priekinis fp, nes viena ranka paemes
neatrakinsi, arba reikia joga uzsiiminet, kad su nyksciu pataikyt I ta
sensoriu, kur tuo tarpu galinis automatiskai gaunasi. dar ir tikslumas su
priekiniu kazkoks chujovas gaunasi, reikia ziuret kur det pirsta,
intuityviai nesigauna.
o masinoje atkrenta isvis fp, nes tlf susirades masinos bt device'a ir taip
nesirakina - nx ten tas fingerprintas automobilyje. vienok is mano turetu
rageliu, tai tiktais gale. na apie on screan nieko pasakyt negaliu, nes dar
nemaigiau tokio.

"Dainiushas"  wrote in message news:ps3a84$qvh$1@trimpas.omnitel.net...

ai nu nesakyk, žmonės tojotom važinėt pripranta, o čia tokia
smulkmena.... :)