Tema: Re: P20 pro atsiliepimai?
Autorius: Korke
Data: 2018-11-07 21:49:22
Del scanerio tai irgi youtubej Erica Griffin
(https://www.youtube.com/watch?v=4rSxuA8OSb4) uzsimine, kad itarimas,
kad tie "kritikai" nelabai sgrabnai savo pirsta "supazindino" su
skeneriu, kad paskui skundziasi atlokinimo tikslumu.
O kad skanuoja tik "pazadinus" ekrana pries tai - tai cia ir arkliui
aisku, kad taip ir buvo sugalvota. Del pirstu skenerio greicio isvis
nesuprantu, cia visi tokie meteorai ? anksciau paternu ar passwordu
atrakinejo ir viskas zjbs, dabar matai del 0.05 sekundes jau ziurek i
depresija puola ir dar gal nuostolius atlygint reikalaus? :)

pats irgi dovanai ieskau, blaskaus tarp p20pro,1+6t ... arba, kadangi
recipiente ne super high tech, bet fotkint megsta nebrokyciau s9/s9+ uz
adekvacia laikmeciui kaina. Ar 1+6 gal, nors bbz tarp situ kurie ten ant
kameru labiau ok.

Paciam kadangi kamerizmas neaktualu, man sviesiu paros metu visi is ju
zjbs fotkina kaip telefui, tai dabar dilemele...