Tema: Re: P20 pro atsiliepimai?
Autorius: nekas
Data: 2018-11-09 00:29:14
Ehem... o tai jeigu telefonas guli ant stalo, arba masinoje - tai juo
naudojamasi nepaimant i ranka? Nes atlockinamas nugaroje tiesiog
naturaliai integruojasi i telefono paemimo/laikymo rankoje procesa ir jo
kaip atskiro veiksmo net nebelieka. Tuo tarpu atlockinant priekyje
reikia butinai tycia besti pirstu i ta ekrana.