Tema: Re: P20 pro atsiliepimai?
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-11-07 19:15:23
P20 kažada prabėgom kelis kadrus pykštelėjau, stebuklo nepamačiau. P9
kažkada paliko labai gerą įspūdį, P10 po jo kažkodėl neatrodė upgrade'as.

O šiaip apskritai kas liečia foto ypač kai mažiau šviesos, kaip taisyklė
geriausiai man gaunasi su aifonais. Kaip tik prieš kelias dienas
prieblandoj pykštelėjau per langą su septintu ir su Pocophone, nu tai
skaityk diena ir naktis, tiesiogine vaizdo prasme :)