Tema: Re: Telia bajeriukai
Autorius: Andr
Data: 2018-10-28 17:47:58
Myztelejai?

On 2018-10-28 11:17, Dainiushas wrote:
> nesusireikšmink
> 
> On 10/28/2018 10:21 AM, Andr wrote:
>> Mano atveju saskaita apmoku per "viena saskaita", todel paciu saskaitu 
>> tikrai nematau (popieriniu negaunu). I emaila nerase nieko, 
>> kontaktiniam numeriui nerase nieko. Parase tik sms i numeri, kuris yra 
>> signalizacijoje. Net pats planas pas juo vadinosi "telemetrijai", 
>> kitaip sakant butent signalizacijom ir dalino juos. Ir pati logika 
>> plano keitimo, kai plana kuriam viskas minimalu, pakeicia i toki 
>> kuriam viskas maximalu... Biznio planas paprastas, davai apipisam 
>> visus, vistiek didzioji dalis nesiskus niekam.
>>
>> On 2018-10-24 17:37, Dainiushas wrote:
>>> tai bet tai blet. SMS netinka, sąskaitoj netinka, email netinka, tai 
>>> kaip jie turi pranešt? Pašto karvelį su antspauduotu laišku atsiųst?
>>>
>>> On 10/24/2018 12:51 PM, Fuga wrote:
>>>> Tuo Telia ir naudojasi...
>>>> O po to aiškina - mes pranešėm.....
>>>> Pasirodo - iš tikrųjų pranešė. Kažin ar gali skųstis, kad neinformavo?
>>>>
>>>>
>>>> "Tomas"  parašė naujienų news:pqpf3c$q58$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> O kas nors skaito sąskaitas?
>>>>
>>>> On 2018-10-24 12:41, Fuga wrote:
>>>>> Atidžiai patyrinėk visą info prie sąskaitos už liepos mėnesį, gautą 
>>>>> rugpjūčio pradžioje, - joje bus nurodyta, kad nuo rugsėjo 1 d. 
>>>>> keičiasi planas..... Ir kad, jei nesutinki, gali nutraukti 
>>>>> sutartį.......
>>>>>
>>>>> "amenox"  parašė naujienų news:pqn7f5$5fk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> Jie ten labai greitai, iš pradžių mokestį ir paskui dar skolą, tik 
>>>>> pyst. :)
>>>>>
>>>>> "Rimas"  wrote in message news:pqn46l$2ti$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> On 2018.10.23 15:08, amenox wrote:
>>>>>> Nei į mobilų nurodytą, nei į emeilą, nei galų gale paprasto laiško
>>>>>> nurodytu adresu negavau. Šiaip aš nieko prieš kai keičiamas planas
>>>>>> neinformavus, bet aišku turima galvoj kad finansinė to klausimo 
>>>>>> pusė nuo
>>>>>> to nesikeičia. Dabar mėnesinis mokestis buvo 0, tapo 5. Tada visi 
>>>>>> pradės
>>>>>> taip, pakeli mokesčius kokios nors paslaugos ir paskui kai kas ateina
>>>>>> aiškintis tai tipo "gi siunčiau SMS, negavote, tu matai kaip...".
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Būtent - jei paslaugos brangsta (ar ir iš vis keičiasi kardinaliai),
>>>>> turi būt kažkoks fizinis veiksmas iš vartotojo pusės: įrašytas 
>>>>> pokalbis,
>>>>> atsakymas į sms, laišką ir pan.
>>>>>
>>>>> Jei to nėra, siunti įspėjimą (vieną, kelis kart) ir jei jokio 
>>>>> atgalinio
>>>>> ryšio nėra - nutrauki paslaugos teikimą.
>>>>>
>>>>> Na kaip spotify, deezer ir pan atvejais. Chujarina jie ten kelis 
>>>>> email,
>>>>> tipo mol, negalim bapkių nuskaityt ir po kelių dienų bac - Premium
>>>>> numuša į Free ir viskas.. 
>>>>
>>>
>>
>