Tema: Re: Telia bajeriukai
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-10-28 11:17:41
nesusireikšmink

On 10/28/2018 10:21 AM, Andr wrote:
> Mano atveju saskaita apmoku per "viena saskaita", todel paciu saskaitu 
> tikrai nematau (popieriniu negaunu). I emaila nerase nieko, kontaktiniam 
> numeriui nerase nieko. Parase tik sms i numeri, kuris yra 
> signalizacijoje. Net pats planas pas juo vadinosi "telemetrijai", kitaip 
> sakant butent signalizacijom ir dalino juos. Ir pati logika plano 
> keitimo, kai plana kuriam viskas minimalu, pakeicia i toki kuriam viskas 
> maximalu... Biznio planas paprastas, davai apipisam visus, vistiek 
> didzioji dalis nesiskus niekam.
> 
> On 2018-10-24 17:37, Dainiushas wrote:
>> tai bet tai blet. SMS netinka, sąskaitoj netinka, email netinka, tai 
>> kaip jie turi pranešt? Pašto karvelį su antspauduotu laišku atsiųst?
>>
>> On 10/24/2018 12:51 PM, Fuga wrote:
>>> Tuo Telia ir naudojasi...
>>> O po to aiškina - mes pranešėm.....
>>> Pasirodo - iš tikrųjų pranešė. Kažin ar gali skųstis, kad neinformavo?
>>>
>>>
>>> "Tomas"  parašė naujienų news:pqpf3c$q58$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> O kas nors skaito sąskaitas?
>>>
>>> On 2018-10-24 12:41, Fuga wrote:
>>>> Atidžiai patyrinėk visą info prie sąskaitos už liepos mėnesį, gautą 
>>>> rugpjūčio pradžioje, - joje bus nurodyta, kad nuo rugsėjo 1 d. 
>>>> keičiasi planas..... Ir kad, jei nesutinki, gali nutraukti 
>>>> sutartį.......
>>>>
>>>> "amenox"  parašė naujienų news:pqn7f5$5fk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Jie ten labai greitai, iš pradžių mokestį ir paskui dar skolą, tik 
>>>> pyst. :)
>>>>
>>>> "Rimas"  wrote in message news:pqn46l$2ti$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> On 2018.10.23 15:08, amenox wrote:
>>>>> Nei į mobilų nurodytą, nei į emeilą, nei galų gale paprasto laiško
>>>>> nurodytu adresu negavau. Šiaip aš nieko prieš kai keičiamas planas
>>>>> neinformavus, bet aišku turima galvoj kad finansinė to klausimo 
>>>>> pusė nuo
>>>>> to nesikeičia. Dabar mėnesinis mokestis buvo 0, tapo 5. Tada visi 
>>>>> pradės
>>>>> taip, pakeli mokesčius kokios nors paslaugos ir paskui kai kas ateina
>>>>> aiškintis tai tipo "gi siunčiau SMS, negavote, tu matai kaip...".
>>>>>
>>>>
>>>> Būtent - jei paslaugos brangsta (ar ir iš vis keičiasi kardinaliai),
>>>> turi būt kažkoks fizinis veiksmas iš vartotojo pusės: įrašytas 
>>>> pokalbis,
>>>> atsakymas į sms, laišką ir pan.
>>>>
>>>> Jei to nėra, siunti įspėjimą (vieną, kelis kart) ir jei jokio atgalinio
>>>> ryšio nėra - nutrauki paslaugos teikimą.
>>>>
>>>> Na kaip spotify, deezer ir pan atvejais. Chujarina jie ten kelis email,
>>>> tipo mol, negalim bapkių nuskaityt ir po kelių dienų bac - Premium
>>>> numuša į Free ir viskas.. 
>>>
>>
>