Tema: Re: Telia bajeriukai
Autorius: Rimas
Data: 2018-10-23 15:29:09
On 2018.10.23 15:08, amenox wrote:
> Nei į mobilų nurodytą, nei į emeilą, nei galų gale paprasto laiško
> nurodytu adresu negavau. Šiaip aš nieko prieš kai keičiamas planas
> neinformavus, bet aišku turima galvoj kad finansinė to klausimo pusė nuo
> to nesikeičia. Dabar mėnesinis mokestis buvo 0, tapo 5. Tada visi pradės
> taip, pakeli mokesčius kokios nors paslaugos ir paskui kai kas ateina
> aiškintis tai tipo "gi siunčiau SMS, negavote, tu matai kaip...".

Būtent - jei paslaugos brangsta (ar ir iš vis keičiasi kardinaliai),
turi būt kažkoks fizinis veiksmas iš vartotojo pusės: įrašytas pokalbis,
atsakymas į sms, laišką ir pan.

Jei to nėra, siunti įspėjimą (vieną, kelis kart) ir jei jokio atgalinio
ryšio nėra - nutrauki paslaugos teikimą.

Na kaip spotify, deezer ir pan atvejais. Chujarina jie ten kelis email,
tipo mol, negalim bapkių nuskaityt ir po kelių dienų bac - Premium
numuša į Free ir viskas..