Tema: Re: Telia bajeriukai
Autorius: Fuga
Data: 2018-10-24 12:42:34
Atidžiai patyrinėk visą info prie sąskaitos už liepos mėnesį, gautą
rugpjūčio pradžioje, - joje bus nurodyta, kad nuo rugsėjo 1 d. keičiasi
planas..... Ir kad, jei nesutinki, gali nutraukti sutartį.......

"amenox"  parašė naujienų news:pqn7f5$5fk$1@trimpas.omnitel.net...

Jie ten labai greitai, iš pradžių mokestį ir paskui dar skolą, tik pyst. :)

"Rimas"  wrote in message news:pqn46l$2ti$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018.10.23 15:08, amenox wrote:
> Nei į mobilų nurodytą, nei į emeilą, nei galų gale paprasto laiško
> nurodytu adresu negavau. Šiaip aš nieko prieš kai keičiamas planas
> neinformavus, bet aišku turima galvoj kad finansinė to klausimo pusė nuo
> to nesikeičia. Dabar mėnesinis mokestis buvo 0, tapo 5. Tada visi pradės
> taip, pakeli mokesčius kokios nors paslaugos ir paskui kai kas ateina
> aiškintis tai tipo "gi siunčiau SMS, negavote, tu matai kaip...".

Būtent - jei paslaugos brangsta (ar ir iš vis keičiasi kardinaliai),
turi būt kažkoks fizinis veiksmas iš vartotojo pusės: įrašytas pokalbis,
atsakymas į sms, laišką ir pan.

Jei to nėra, siunti įspėjimą (vieną, kelis kart) ir jei jokio atgalinio
ryšio nėra - nutrauki paslaugos teikimą.

Na kaip spotify, deezer ir pan atvejais. Chujarina jie ten kelis email,
tipo mol, negalim bapkių nuskaityt ir po kelių dienų bac - Premium
numuša į Free ir viskas..