Tema: Re: Telia bajeriukai
Autorius: Andr
Data: 2018-10-28 10:21:15
Mano atveju saskaita apmoku per "viena saskaita", todel paciu saskaitu
tikrai nematau (popieriniu negaunu). I emaila nerase nieko, kontaktiniam
numeriui nerase nieko. Parase tik sms i numeri, kuris yra
signalizacijoje. Net pats planas pas juo vadinosi "telemetrijai", kitaip
sakant butent signalizacijom ir dalino juos. Ir pati logika plano
keitimo, kai plana kuriam viskas minimalu, pakeicia i toki kuriam viskas
maximalu... Biznio planas paprastas, davai apipisam visus, vistiek
didzioji dalis nesiskus niekam.