Tema: Re: ragelis iki 300 eur
Autorius: Caponi
Data: 2018-08-10 11:04:13
Realiai turbūt vienintelės plėvės, kurios man paliko teigiamą įspūdį -
IMAK Hydrogel, tipo tokios:
https://www.ebay.com/itm/For-Xiaomi-BlackShark-IMAK-Hydrogel-II-Full-Coverage-Cover-Screen-Protector-Film-/263664246450?oid=322858723143

Jos klijuojasi pagal kitokią technologiją nei stiklai ir "standartinės"
plėvės (pirmam pasitaikiusiam aukščiau pateiktam linke yra II kartos
plėvės, kurias klijuojant vandens nereikia, šitų nebandžiau, bet pirmos
kartos buvo tikrai liux).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/