Tema: Re: ragelis iki 300 eur
Autorius: Bronco
Data: 2018-08-08 22:18:45
On 2018-08-06 09:24, 4r wrote:
> o kaip su priedais?
>
> konkrečiai galvoju apie dėklą, nes stiklas matau su papildoma apsauga
> (Corning Gorilla Glass)

Vienas geriausių, o gal ir pats geriausias TPU dėklas:

http://www.ringke.com/site/item.php?id=3&item=475

https://www.amazon.de/Ringke-Transparent-Aktualisiert-TPU-Sto%C3%9Ff%C3%A4nger-Handschlaufe-Smoke-Black/dp/B07BHD5CJP

o dėl gorilos, tai ji kuo puikiausiai braižosi, tad jei nori ekraną
apsaugoti, vis tiek reikalinga papildoma apsauga. Bet čia skonio ir
požiūrio reikalas, saugoti ekraną ar nesaugoti vieningos nuomonės nėra.

Mano kukliu manymu, jei jau saugoti ekraną, tai tik su plėvele, nes visi
tie tempered glass tai kažkokia fuflo. Jie susibraižo greičiau, nei
originalus telefono ekranas ir skyla labai greit, tai paskui visi
vaikšto su subraižytais ir aptrupėjusiais apsauginiais stiklais. Geriau
jau plėvelė.

Be to, man labai patinka matinės plėvelės, kurios šiek tiek sumažina
ekrano kontrastą, bet apsaugo nuo atspindžių ir nerenka riebaluotų
pirštų atspaudų tokiais greičiais, kaip stiklas. Valyti ekraną tenka
kokius 5-is kart rečiau.