Tema: Re: ragelis iki 300 eur
Autorius: Vytooks
Data: 2018-08-10 08:58:08
Ir kokios gi tos "teisingos" plėvelės? Šiaip tai gali būti, kad yra
kažkokios stebuklingos kietos plėvelės, kurios nei oro burbulų bijo, nei
minkštos kaip celofanas. Sūnui pirkau telefoną jau su plėvele ir dar
viena atsargine komplekte, tai viena jau apsitrynė ir išmesta, kita
kelis burbuliukus pasigavo. O stiklai, tai kas kad jie dužta, užtat daug
gražesnis vaizdelis + aš perku su oleofobiniu padengimu, tai nesimozoja
taip, kaip plėvelės