Tema: Re: ragelis iki 300 eur
Autorius: 4r
Data: 2018-08-06 18:09:06
rezervavau sita uz 180 eur..

https://www.kilobaitas.lt/Mobilieji_telefonai/XIAOMI/Xiaomi_Redmi_Note_5_Gold,_599/REDMI_NOTE_5_GOLD/CatalogStoreDetail.aspx?CatID=PL_552&ID=798353

ar vertejo imt 4gb /64gb,,

4r

"[mikro]"  wrote in message news:pk9o5r$2ji$1@trimpas.omnitel.net...

pasmus visose pardese paprasto nera. visur ai, taigi su sd636.
nu customizinimas nepadeda sd625 uzsilaginti kokiame chrome ant
griozdisksnio web ir t.t. o pistis su telefonu romais asmeniskai senei
isaugau, nx ta satomazo:d yra idomesniu gyvenime uzsiemimu:)

"Caponi"  wrote in message news:pk9nd2$21g$1@trimpas.omnitel.net...

Note 5 yra tas pats SD625, bet taip, egzistuoja ir 5 Pro, ir AI Dual
Camera (abu su SD636), nežinau tik ką ten pas mus kas pardavinėja :-)

O kas link greičio, tai klausimas kam telefonas naudojamas, man SD625
yra daugiau nei pakankama. Aš šiaip visokiom animacijom labiau
alergiškas, tai jas atjungus, ir dar kokį paoptimizuotą custom ROM'ą
susidėjus greičio trūkumo, kuris aprašomas kaip "vietom atsirandantis
diskomfortas" tikriausiai ir nelieka :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/