Tema: Re: ragelis iki 300 eur
Autorius: Bronco
Data: 2018-08-09 15:36:09
On 2018-08-09 14:14, Vytook's wrote:
> Plėvelė neapsaugos kai krenta ekranu žemyn ant iškilusio akmenėlio, o
> apsauginis stiklas išsklaido koncentruotą smūgį, jau 2 apsauginius
> stiklus taip pakeičiau, ekranas sveikas.

Tu tuo įsitikinęs? :) Buvai tą patį telefoną ant to pačio akmenėlio
numetęs su plėvele? ;)

Ir toks lengvas klausimas. Kuo dengia Motorola savo Moto Z2 Force
ekranus, padarydama juos nedūžtančiais, papildomu grūdinto stiklo ar
plastikinės plėvelės sluoksniu? ;)

Šiaip, jau ne pirmą kartą matau žmogelį, kuris džiaugiasi kaip jo ekraną
išgelbėjo tempered glass, kuris pats lieka visas suskilinėjęs ir
aptrupėjęs. Aš tai tik šypsausi, nes mano telefonai su plėvelėmis kiek
kartų krito, tai ne tik kad ekranai liko sveiki, bet ir pati plėvelė be
kritimo žymių :]

> Kas dėl plėvelių, man dar nei karto nepavyko priklijuoti be oro burbulų,
> nepadėjo nei jutubas :(

Arba "neteisingos" plėvelės papuolė, arba neteisingai augančios rankos.
Abu variantai vienodai tikėtini. Pvz. jei perki pigias plėveles iš ALI,
tai manęs tai visiškai nestebina. Aš ten kiek bandžiau pirkti, tiek
plėveles, tiek tempered glass, viskas finale nuvažiavo į šiukšlių kibirą.