Tema: Re: NFC
Autorius: PxYra
Data: 2018-03-15 18:45:48
nieko nereikia spaudaliot, tik turi but atrakintas, uzrakintas del saugumo
negali atsiskaitinet, cia ir drambliui aisku, man dazniau patogiau telefona
isitraukt nei ieskot kur ten kortele yra, o jei kortele visada piginineje
tai ir ta pati kuisliava gaunas, kol isitrauki ja is jos, nuskaityma migom
parodo kas ir kiek