Tema: Re: NFC
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-03-15 12:09:57
Man atrodo prelegentas turejo galvoje, kad jau pries pusantru metu Lietuvoje
kasose buvo galima atsiskaityti su NFC. Uzsieniuose kad ir ten kur PxYra
(jei neklystu), tai tuo labiau patogu - kad ir tas pats Londono transportas

As dar naudoju automobilyje ant telefono laikiklio ir namie ant belaidzio
pakrovejo uzklijaves lipdukus. Kai ipranti - tai tikrai ganetinai patogi
funkcija.

"Vytook's"  wrote in message news:p8dgja$80e$1@trimpas.omnitel.net...

Tai dabar vėl važiuosi iš Lietuvos norėdamas panaudoti NFC? :D
Ce kaip kadaise Tele2 heiteriai trolino su pasiūlymų vežti abonentus į
ryšio zoną