Tema: Re: NFC
Autorius: PxYra
Data: 2018-03-15 15:28:24
Linas Petkevi?ius <linasNONONO@lekiam.lt> Wrote in message:
> Man atrodo prelegentas turejo galvoje, kad jau pries pusantru metu Lietuvoje
> kasose buvo galima atsiskaityti su NFC. Uzsieniuose kad ir ten kur PxYra
> (jei neklystu), tai tuo labiau patogu - kad ir tas pats Londono transportas
>
> As dar naudoju automobilyje ant telefono laikiklio ir namie ant belaidzio
> pakrovejo uzklijaves lipdukus. Kai ipranti - tai tikrai ganetinai patogi
> funkcija.
>
> "Vytook's"  wrote in message news:p8dgja$80e$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Tai dabar v?l va?iuosi i? Lietuvos nor?damas panaudoti NFC? :D
> [...]

Butent ta ir norejau pasakyt, korteles tiksliai jau galejo ta o
 telefonai nzn nes cia nuo banko daugiau priklauso, ar palaike jau
 tada mobiliaja bankininkyste,
P.S. jei kam idomu naudoju rootinta telefona su nfc ir mobile
 banking, supersu rootinimui jau nebetinka, tinka tik magisk plius
 safety patchas jam
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/