Tema: Re: NFC
Autorius: Rimas
Data: 2018-03-15 12:14:26
On 2018.03.15 12:09, Linas Petkevičius wrote:
> Man atrodo prelegentas turejo galvoje, kad jau pries pusantru metu
> Lietuvoje kasose buvo galima atsiskaityti su NFC. Uzsieniuose kad ir ten
> kur PxYra (jei neklystu), tai tuo labiau patogu - kad ir tas pats
> Londono transportas

Aš naudojau kažkada. Paskui nusispjoviau ir laikau visada wifi, bt, gps
ON ir pan. Skirtumo batareikoj nepastebėjau.

Realiai naudinga, jei nori kažką specialiai padaryt ant nfc padėjęs, bet
jei tik wifi, bt, gps pajunginėt - tai nafig realiai to reikia.
Dar prie lovos buvo, tipo padedi - garsas išjungiamas ir pan - bet
praktikoj, paprasčiau tylos valandas nusistatyt..

Vieno žo - ilgainiui pasinaudojus nelabai radau realaus panaudojimo.
Čia aišku viskas imho..