Tema: Re: many wow, such innovations!
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-10-07 18:28:22
On 10/7/17 16:48, bat0nas wrote:

> Nesakau, kad būtina. Tiesiog Iphone ir Note 8 nuėjo dviejų kamerų keliu.
> Įdomu, kodėl Google ne. Nors XL'o kaina lygiuojasi į kitų flagman'ų.

Klausk ju produkto planeriu :) Priezastys gali buti labai ivairios, nes
technologiskai ten nieko stebuklingo. Pvz todel, kad yra skupai ir
pagailejo merkt baPkes y antra kamera? Arba pvz kameros biudzeta nutare
investuot i kitas fycias? Pvz gurglius giriasi, kad ju kombinuota optine
ir aliktronine stabilizacija musa visiems i klyna. Ta demonstracija nuo
vaziuojancio motociklo tikrai ispudinga.
Taip pat tie mandri dvigubi pixeliai tipo labai padeda autofokusui beigi
gamina erdvine informacija.

> Na mane Google išmokė, kad niekada nieko nebereikia trinti. Tai netrinu
> nuotraukų ir kt. reikalų jau keletą metų. 64GB kortelę jau pakeičiau į
> 128GB.

Tai jie (kaip beje ir visi kiti) nori kad tu savo nOtraukas jiems i
debesi kistum. Gi vertinga informacija apie tave :)

> Teoriškai turėtų būti dar paprasčiau nei dabar teikėjo keitimas.
>
> Minusą įžvelgiu nebent jei prireiktų įsidėti greituoju būdu SIM iš kioskio.

Tai o ka, mazas minusas?
Siaip pasaulyje yra daug visokiu dalyku kurie teoriskai yra labai
paprasti, bet praktiskai pzdc kaip uzpisa. Bo tiems kas turi itaka taip
labiau apsimoka.

> Rimtai nėra bevielio? Kažkaip 1K€ dydžio telefone aš jau tikėčiausi visko.

Nu tai o kaip bus jei korpusas metalinis?