Tema: Re: many wow, such innovations!
Autorius: bat0nas
Data: 2017-10-07 17:48:06
On 2017-10-06 14:18, Invertuota panda wrote:

> Jei realiai, tai kol kas dar nezinia ar jos tikrai reikia kad pasiekt
> rezultatus.

> Jei realiai, tai yra pirsto antspaudo atpazinimas. Cia kaip su valdymu
> balsu: dar didelis klausimas ar ta rainele tikrai patogiau.

Nesakau, kad būtina. Tiesiog Iphone ir Note 8 nuėjo dviejų kamerų keliu.
Įdomu, kodėl Google ne. Nors XL'o kaina lygiuojasi į kitų flagman'ų.

> Bet tai realiai: ar jos kam nors reikia isskyrus pyzdintus filmus ir
> muzika? As va turiu telefona su SD kortele, spek ar ji ten bent karta
> buvo ideta.

Na mane Google išmokė, kad niekada nieko nebereikia trinti. Tai netrinu
nuotraukų ir kt. reikalų jau keletą metų. 64GB kortelę jau pakeičiau į
128GB.

Bet kokiu atveju. Myliu Samsung dėl SD.

> Manai provaideriai nepasistengs pridet kiek imanoma daugiau akmenu, kad
> atrishimas nuo ju kortos tau nebutu kiek imanoma skausmingesnis?

Teoriškai turėtų būti dar paprasčiau nei dabar teikėjo keitimas.

Minusą įžvelgiu nebent jei prireiktų įsidėti greituoju būdu SIM iš kioskio.

> Kur virveles krovimas? Siais laikais kai net automobiliu gamintojai
> pradejo ji siulyt jo neidet yra totali lazha.

Rimtai nėra bevielio? Kažkaip 1K€ dydžio telefone aš jau tikėčiausi visko.