Tema: Re: many wow, such innovations!
Autorius: Korke
Data: 2017-10-07 00:02:09
On 06/10/2017 09:58, bat0nas wrote:
> Bet tai realiai pažiūrėjus:
> - O kur dviguba kamera?
nelabai suprantu, o nx? nu gal yra zmoniu gyvenime neturinciu ka veikt,
kad su mobilkes kamera smaukosi isgaudinedami efektus kazkokius ar
menines foto kurdami.

> - Veido a rainelės atpažinimas (ar gal yra)?
labai noreciau zinot statiatinius skaicius kiek tai naudoja pastoviai,
ciuju nemaza dalis pazaidzia men ir atjungia nx, nes pirsto atspaudo
daxuja uztenka, o mano aplinkoje su patternu visi puikiai gyvena.

> - Kur IP68?
as naudoju daiktus pagal paskirti, maudytis galiu ir be tel. Fotkint po
vandeniu irgi... I Bebro zygi tikrai galiu be mobilkes varyt. Bet yra gi
visokiu poreikiu matomai. Ta pati mob apciupineta servetele puikiai
nuvalo. Aisku, gal ponas su karcheriu ji plauna ir dabar piktinasi.

> - Kodėl tie rėmai tokie nešiuolaikiškai dideli?
cia tai jo, XL'as nu dar dar puse bb, mazius tai nekazka ziurisi.

> - SD kortelė? Na ok... google alergija SD kortelėms.. tą jau supratom
> anksčiau
pritarsiu pasisakiusiems...nx ji? nu aisku tuoj islys caponi su savo
samokslo teorijomis, ir kad savo geniologini medi jis saugo savo sd, nes
visur kitus fsb/cia/nsa/ir t.t. nuziures ir tures jo visu buvusiuju
numerius,  fotkes jo nepadorias ar dar kazka. Arba kinomanais issoks,
kad neturedami kiseneje visos savo bluray formate filmu kolekcijos
kiseneje jausis nepilnaverciai...

> - Kodėl priekinė kamera nėra >fullhd?
mjo...nu....selfiukai nedziugina ar? siaip idomu man kame cia kampas? ar
cia tik is serijos jei >650USD kaina prasideda del to turi buti?

> - Kur 3.5 skylutė?
cia pritariu