Tema: Re: many wow, such innovations!
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-10-06 18:30:04
On 10/6/17 15:08, Nevkurse wrote:

> Shuda jie padarys - dabar privalo uztikrinti numerio perkelima ta pacia
> diena (realiai kelios valandos nuo prasymo uzpildymo). Ar pas jus
> uzsieniuos kas nors kitaip? :)

Jo, pilna prideliota visokiu tokiu tipo pusiau legaliu akmenu. Man pvz
paskutini karta uztruko gal savaite, nes ten pas juos duombazese kazkur
buvo klaidos ir ex provaideris rode fakus, tipo neatitinka duomenys.
Artai pavardes kazkokia raide be pauksciuko artai adresas artai dar kas.
Kas konkreciai - niekas nesako, suporto mergaites ir berniukai neturi
zalio supratimo kas ten ka checkina.

Ir dar kainuoja bene 30 euru. Manai eSIM jungines dykai?

Primesk toki scenariju: varai sau atostogu, staiga neplanuotai nusiperki
koki nors prepaid SIM'a kad butu enternetas. Ir kukis, is uzsieniu vargu
ar pavyks "atrist" esama eSIM. O jei ir pavyks, tai mokesciai mineta
operacija turbut padarys labai nepatrauklia.

Sugalvosi pasikeist telefona, bus ta pati beda: mokesi provaideriui uz
pajungimo paslauga.