Tema: Re: many wow, such innovations!
Autorius: Korke
Data: 2017-10-07 15:08:46
Nu gal, bet tada kaip suprantu vistiek reikia nesiotis kazkoki
statyva/trikoji, negi is rankos fotkinsi, ar rastais akmeneliais paremes
fiksuosi aparato padeti.

Taipogi nepastebejau, kad kokie sporto/vestuviu/nu ar siaip mianinykai
dabar tik su oboliais, ar kitais dvikameriniais lakstytu. Tamposi tuos
nikon/canon griozdus.... nesupranta matyt, arba nedaaugo :)

Asmeniskai kaip ir norisi kazko naujo rankoje, vien del naujumo tik,
nors dabartinis nexus 6P viskuo tenkina (ne meninykas fotografas jei
bandysit batona trupinti)... nu bet ple 600-900 euriuku uz tai klot?
vien del to? Nes kazko superinovatyvaus tikrai nera jose, kas mano
naudojimo tipaze butu aktualu. Dabar visai mielai jauciu pasiimsiu
kinieti xiaomi mi a1, nes labai fancy atrodo ir tik 220 eur... Nu ir
kameros gi dvi :P, is toli niekas neatskirs nuo 1+5 ar obolio :P