Tema: Re: Telia LT
Autorius: karolis
Data: 2017-02-13 11:47:30
tu su Bronco del bites nesigincyk :)) ji jam geriausia jau kazkiek ten n
metu :)

"news reader"  parašė naujienų news:o77ucd$2nq$1@trimpas.omnitel.net...

On 05/02/17 18:55, Bronco wrote:

> Tai supratau tik tiek:
>
> 1. 4G padengimas tavo vietovėje problematiškas ir dėl to ryšio problemos;

tele2 4G padengimas geresnis uz bites, turbut nereikia irodineti?

> 2. įkyrios, neatitinkančios poreikių reklamos ir siūlymai;

taciau kuomet jos vyksta nesprendziamu techniniu problemu kontekste tai
skamba kaip pasityciojimas. Beje, tas pats buvo pakartota diena pries
isigaliojant numerio perkelimui. Matyt pas juos tokia tvarka, pabandyti
paskutine sekunde dar sulaikyti klienta.

is tele2 jokiu reklamu kolkas nebuvo

> 3. lėtas sutarties nutraukimas;

taip. pas tele2 tokiu nesamoniu nera

> 4. lėtas 4G.

taip. mano vietoveje jis 20x letesnis uz teledvieju

Dabar apie tai ko nesupratai:

1. Tech. supportas pas bite yra next-to-none. Mergaites pasiulo
perkrauti telefona, geriausiu atveju.

2. CRM sistemos jie neturi arba nemoka ja naudotis, arba tiesiog
ignoruoja klientu problemas.

3. Jeigu 2 men. tau negali prisiskambinti klientai ir tu realiai
prarandi pinigus kiekviena diena, tai darosi nebejuokinga.

> Panagrinėsiu šituos punktus iš savo pusės:
>
> 1. 4G veikia, ryšio problemų nepastebėjau;
> 2. iš Bitės skambina maždaug kartą į metus. Paskutinį kartą tikrai siūlė
> tokius interneto planus, kurie man visiškai neaktualūs. Pakako pasakyti
> "ačiū, ne". Kitokių reklamų negaunu visai.
> 3. šito nežinau, nebandžiau :)
> 4. 4G greičio ne kartą gyvenime netikrinau ir nežinau koks jis, nes
> visiškai neįdomu. Internetas yra, visi messengeriai veikia, paštas
> veikia, puslapiai vartosi, o jau ten 60 ar 30 Mbps absoliučiai iki
> lemputės.

neskaiciau, nes tamstos situacija manes nedomina

> p.s. išdėstei kelis dalykus, kuriuose Bitė tave nuvylė ir ne žodžio apie
> tai, kodėl "tele2 N kartų geriau". O klausimas būtent apie tai buvo. Nes

As ir nezadejau pateikti visu detaliu kodel "tele2 n kartu geriau",
paminejau tik viena epizoda. O ju per 10 metu buvo daug.

Jau vien tai, kad tele2 niekur manes kolkas nenuvyle, man yra pakankamas
irodymas.

> aptikti trūkumai Bitėje automatiškai neįrodo, jog tele2 su tais
> reikalais viskas OK.

jeigu bus aptikti trukumai pas tele2, galesiu sakyti kazkaip kitaip,
pvz. "tele2 yra tik siek tiek geriau uz bite" arba dar kitaip. Bet
kolkas yra kaip yra.