Tema: Re: Telia LT
Autorius: bat0nas
Data: 2017-02-02 13:20:31
On 2017.02.02 09:08, Vytook's wrote:
> buvau tele dvejetukininkas (dar tebeesu, nes 2 sim kortelės), dabar bitininkas dėl to, kad pasiulė fantastišką perviliojimo planą - patūrbinta Geltona 10, kur vietoj 300 - 3000 - 1024, gavau 500 - 5000 - 1024 viso labo tik už 2,9 € / men
> Beveik duodu galvą nukirst, kad geresnių planų nepasūlys jokia telija nei omnitelija

Na pas mane atvirkštinė situacija:

Buvo mano keletas numerių pas Omnitel. Pagautas "kitur pigiau" manijos
nuėjau pas kitus operatorius.

Rezultate - su visom kortelėm grįžau į Omnitel. Vis tik duomenų
perdavimo greitis, stabilumas ir prognuozotumas (jokių siurprizų, ten,
kur man to ryšio rekia) svarbiau nei 1€ nulaida.

Kiekvienam savo.