Tema: Re: Telia LT
Autorius: [mikro]
Data: 2017-02-02 13:48:09
bites 4g lyginant su netgi tele2, tai blet zemiau plintuso.
nekalbu as zonas uz vilniaus, bet kad paciam vilniuje greiciai tokie, kad
verkti norisi... o biski uz ir vapse ragas jei ne autostrada...

"none"  wrote in message news:o6v4uu$it3$1@trimpas.omnitel.net...

mes irgi lakstėm nuo vieno prie kito dėl tų nuolaidų, bet dabar su
standartiniais planais sėdim Omnyje ir esam labai patenkinti, nežiūrint,
kad kiti siūlo daug pigesnes paslaugas.