Tema: Re: Telia LT
Autorius: news reader
Data: 2017-02-05 10:23:24
On 04/02/17 18:15, Bronco wrote:

> Šiaip, nenoriu nei pritarti, nei prieštarauti šiam teiginiui, tiesiog
> įdomu, kuo tai pasireiškia "visose srityse N kartų geriau"?

Remiuosi vien tik savo ir savo seimos patirtimi. Neklausau jokiu gandu
ir neskaitau skundu. Paminesiu sritis kurias turejau omeny - padengimas,
sparta, kainodara, lankstumas, roamingo patirtis (!), data roamingas,
technines problemos ir ju sprendimas, telemarketingas, netgi reklamos
per tv tele2 geresnes ;)

Nors viena konkretu dalyka ivardinsiu. Turbut lemiamas ivykis del ko
pakeiciau operatoriu buvo technines problemos kuriu nesiteike spresti.
Bitei ijungus 4G (kas ivyko, sutikime, labai velai) musu seimos
telefonai rodydavo, kad rysys yra, bet prisiskambinti praktiskai mums
buvo neimanoma. Grizus namo reikedavo prisiminti perjungti i 3G arba 2G.
Pranesus apie problema, jos neissprende per 2 men. Dar karta uzklausus
apie problemos sprendimo eiga atsake, kad nieko nezino apie tokia
problema. Lygiagreciai nepamirsdavo vis paskambinti ir pasiulyti
neribota interneta uz didesni mokesti. Jeigu jie butu buve protingesni
tai butu pasiziureje, kad mano vietoveje padengimas labai prastas ir as
prie geriausiu noru negaliu naudotis ju internetu, beto mano isnaudojami
kiekiai per menesi labai mazi. Taigi toks pasiulymas nuskambedavo
patetiskai. Netgi paaiskinus padeti visvien po kurio laiko skambindavo
ir siulydavo lygiai ta pati.

Stai taip detale prie detales ir susidelioja delione kuri rodo, kad ten
pas juos viduje gerokai supuve viskas.

Beje, nutraukiant sutarti reikejo laukti menesi, nes pas juos sistema
antiek netobula, kad net jeigu iseini is bites menesio pradzioje -
visvien mokesi mokesti uz ta menesi.

Ar patenkinau tamstos smalsuma?